Képzés célja: a résztvevők rendelkezzenek azokkal a képességekkel és ismeretekkel, amelyekkel működtetik a Nőközpontokat, támogathatják a nők foglalkoztathatóságát, munkaerőpiaci reintegrációját, megvalósíthatják az együttműködést szakmai partnereikkel.
Képzés célcsoportja: a Nőközpontok munkatársai és szakmai partnerei
Képzés során megszerezhető kompetenciák:
- a résztvevő együttműködési képessége fejlődik
- megismeri a Nőközpontok céljait, célcsoportjait és szolgáltatásait, a kapcsolódó feladatokat, folyamatokat és módszertanokat
- alkalmazni tudja az ügyfélkezelés eszközeit
- Fejlődik konfliktuskezelési és asszertív kommunikációs kompetenciáiban
- Megismeri az on-line tudásmegosztó felület működését
Tananyagegységek:
- Együttműködés, szakmai és módszertani felkészítés
- Ügyfélkezelési és konfliktus kezelési készségek fejlesztése, rendszerszemlélet kialakítása
- Kommunikációs készségek fejlesztése, munkáltatói kapcsolatépítés
- Felkészülés Nőközpontok szolgáltatási és adminisztratív teendőire